Na kraju školske godine podržavati, a ne dramiti!
Bilo dobro da roditelj sjedne s djetetom, da vide zajedno koje gradivo treba naučiti i da razrade plan, ako već dijete to samo nije učinilo, savjetovala je roditelje poznata psihologinja Majda Rijavec
Školska godina samo što nije završila. Ocjene su takve kakve jesu, a sve su sada važne za upis u srednju školu. Bod više iz pojedinog predmeta može značiti i upis u željeni smjer pa zašto se onda ne izboriti za bolju ocjenu, ako za to postoji mogućnost.
Kako sa što manje stresa postići što bolji školski uspjeh, odnosno kako u zadnji čas ispraviti što se ispraviti da, pitanje je koje smo postavili poznatoj hrvatskoj psihologinji dr. sc. Majdi Rijavec, redovitoj profesorici Učiteljskog fakulteta na zagrebačkom sveučilištu te autorici i suautorici mnogih knjiga iz psihologije, među kojima i naslova Što učiniti kad dijete dobije lošu ocjenu? te Vodič za preživaljavanje u školi.
– Trebalo bi vidjeti što treba naučiti, koliko dana dijete ima za to te napraviti neki plan. Puno je manje stresa kad se bolje pripremimo. To znači da bi bilo dobro da roditelj sjedne s djetetom, da vide zajedno koje sve gradivo treba naučiti i da s djetetom razradi plan, ako već dijete to samo nije učinilo. Neka se djeca organiziraju sama, ali nisu sva djeca takva, veli ona te napominje da je presudno uspostaviti dobar odnos s djetetom.
– Važno je tada da roditelj podržava dijete, a ne da drami i izaziva dodatnu anksioznost. Dobro bi bilo dijete nadgledati svaki dan, vidjeti što je učilo i što još treba. Druge nema, nema nikakvog čarobnog štapića. Ne treba samo praviti histeriju, upozorila je prof. Majda Rijavec.